Dah lama tak update blog..


Rasanya dah lama sangat tak update blog. Masa yang ada memang sangat terhad. PJJ dengan hubby lagi melimitkan masa saya untuk update blog. Travel dua atau tiga kali sebulan balik ke JB amat memenatkan. Kalau saya tak balik my lovely hubby will come to see me..luckily dia kerja shif, 4 hari kerja 4 hari cuti, so byklah sikit masa yg boleh spend together..tapi saya percaya setiap pengorbanan akan ada imbalannya suatu hari nanti. Saya tak boleh melepaskan peluang kenaikan pangkat dan sebagai pengorbanannya saya terpaksa PJJ dengan hubby buat sementara waktu but I believe that one fine day we will be together and stay under one roof again.

For the time being, saya menumpang at my sister's house. Kebetulan masa saya dapat surat pemangkuan ke jawatan baru (now dah confirm di Gred baru, Alhamdulillah!) tak lama kemudian my brother in law dapat tawaran further study di Tokyo. So, I've decided to stay with her for a while. Now, me with my lovely hubby dah beli pun rumah kat Hillpark Kajang dan akan siap pada disember next year. Hubby pun sibuk cari kerja kat KL and ada juga rancang2 nak buka business maybe dobi (tengok apa peluang yang ada!)
Saya ada penghibur hati di kala berjauhan dengan suami, iaitu my new nephew yg sgt cute dan nakal. Namanya Izz Hadif..now, he's already 8 months old..aktif sgt dan tak suka tido..awal pagi dah bangun dan dia lah yg paling lambat tido pada waktu malam..penat semua org melayan dia :-) comelkan dia?



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

EUROPE TRIP 2018 - ZURICH, SWITZERLAND

Perhentian Kecil, Pulau Perhentian

PEMANDANGAN DARI GUNUNG JERAI YANG AWESOME!!

Inspirasi Hiasan Ala Abang dan Kakak Iparku

Europe Trip 2015 - Paris